mandag 21. mai 2012

Lev her og nå

Har forstått mer hvorfor det er så vanskelig å leve her og nå. Det er ofte så mange
forstyrrende tanker og følelser som tar oppmerksomheten fra oss. Tanker og følelser angående ting som har skjedd, frykt og bekymring for ting som kan skje.. stress for dagen osv. Når disse ting blir "tatt hånd om" blir det fred og ro og man kan leve mer med hele seg. Fri til å leve fullt ut fordi man har jaget bort tåka som har ligget over hodet.
Men hvordan tar man "hånd om" alt som forstyrrer? I Bibelen står det faktisk at vi kan ta tanker til fange. Vi kan bestemme oss for å stoppe alle tanker som ikke er bra for oss.
I fjor tok jeg Lightning Process-kurs (pga ME-tendenser) og der lærte jeg bl.a. å "ta hånd om" alt som var forstyrrende og ikke bra for meg. Jeg fikk den beste våren jeg noen gang hadde opplevd!! ♥ Lukter, farger, ja alt var sterkere enn tidligere. Mye hendte med helsa, men at tåka forsvant (i dobbel betydning) fra hodet mitt, var bare deilig - deilig! Så jeg oppmuntrer deg - bestem deg for å stoppe alle tanker som drar deg ned! Hvis du gjør det, vil du garantert kjenne stor forandring og at du plutselig får evnen til å leve mere helt med hele deg! Lev - nyt - gled deg! Denne våren kan være en ny begynnelse.

Klem Unni



1 kommentar:

Anonym sa...

Helt enig, Unni! Så fint skrevet! Og for et nydelig vær vi har for tiden. Jeg var hjemme i går og plantet masse blomster og i dag skal jeg olje hagemøbler og masse annet. Men man kan jo ikke annet enn å kose seg! Ha en fantastisk dag!

klem, Beate