lørdag 19. mai 2012

Himmelen er på or'ntli - en bokanmeldelse

Nr. 1 på New York Times Bestselgerlisten. Over 6.000.000 solgte!
Himmelen er på or'ntli kommer til å forandre dine forestillinger om evigheten og gi deg sjansen til å se og tro som et barn. Nå i 3. opplag! 10000 solgte i Norge!
Colton, som ennå ikke hadde fylt fire år, fortalte foreldrene at han var utenfor kroppen under operasjonen – og han skildret nøyaktig hva foreldrene holdt på med akkurat da i en annen del av sykehuset. Han snakket om besøket i Himmelen og gjenfortalte ting han hadde hørt av mennesker han hadde truffet der, personer han aldri hadde møtt her i livet og som fortalte ham om ting som skjedde til og med før han ble født. Han overrasket også foreldrene med detaljerte og nøyaktige beskrivelser av Himmelen som stemte helt med Bibelen, enda han selv ikke hadde lært å lese.


En uvanlig, vakker og interessant historie. Jeg syntes det var spesielt interessant fordi det var et barn som hadde opplevd dette. Jeg ble glad av å lese denne boken og jeg fikk lyst til å oppleve det "samme"... Jeg sitter også igjen med en følelse av tilfredshet og forventning. Vi får virkelig et glimt av en verden som venter oss - et sted ingen blir gamle og ingen bruker briller :) Jeg sier bare - les boka!

God Helg - Unni




Ingen kommentarer: